Mai­Kupon

Kategóriák

Nem kaptad meg sikeres fizetést követően a kuponod?

A MaiKupon-on a vásárlást követően egy általad választott fizetési mód szerint, egy megadott határidőn belül ki kell egyenlítened a vásárlásod összegét.

A kiegyenlítést követően a fizetési módtól függően az általad megadott e-mail címre elküldjük a kuponodat, illetve ha vásárlás előtt regisztráltál és bejelentkeztél az oldalra, akkor a kiegyenlítést követően bejelentkezés után a "Kuponjaim" menüpontban is megtalálod a kuponodat.

Bejelentkezést követően, a kuponjaim menüpontot közvetlen ezen a linken is elérheted: https://maikupon.hu/kuponok

Mi a különbség az egyes fizetési módok között?

  • Átutalás vagy személyes befizetés bankban:
    Ebben az esetben akkor kapod meg a kuponod miután rendszerünk feldolgozta az átutalásokat. A feldolgozás általában 3 munkanap. Amennyiben átutaltad nekünk a különbözetet, majd ez a különbözet megérkezik a számlánkra és rendszerünk feldolgozta az átutalást email-ben értesítünk.
    Fontos, hogy az átutalás esetén a közlemény mezőben csak a megrendeléskor kapott egyedi azonosító szerepeljen. Például: "234567"

  • Bankkártyás fizetés a Simple-n keresztül:
    Ebben az esetben sikeres fizetést követően azonnal megkapod a kuponod.

  • Piroscsekkes befizetés postán:
    Ebben az esetben akkor kapod meg a kuponod, amennyiben feladtad a postán, majd a posta sikeresen eljuttatta hozzánk és kollégáink feldolgozták az így beérkezett leveleket. Általában 3 munkanap.
    Fontos, hogy a csekk megfelelően legyen kitöltve és a közlemény mezőben csak a megrendeléskor kapott egyedi azonosító szerepeljen. Például: "234567"

  • Személyes befizetés az Opel Alkatrész Boltban:
    Megrendelés után személyesen befizetheted a kuponok árát a 1143 Hungária krt,67. Opel alkatrész boltban.
    Csak készpénzes kifizetés lehetséges! Ebben az esetben itt azonnal megkapod a kuponod.

Kifizetted a kuponod és nem kaptál emailt, miért?

Amennyiben sikeresen kiegyenlítetted a vásárlásod összegét a fenti fizetési módok valamelyikével és a fent megjelölt átlagos határidőn belül nem kaptad meg az emailt a következő lépéseket tedd meg:

Levelezőkliens = Az általad használt levelezőprogram/email szolgáltató, például: gmail.com, freemail.hu, citromail.hu stb...

    1. A levelezőkliensed segítségével keress rá a levelezésedben a következő kifejezések valamelyikére: "kupon azonosító" | "kupon kód" | "maikupon"
      Kupon keresés
    2. Ne csak a beérkezett levelek közt keresd, hanem a promóciókban is:
      Kupon promoció
    3. A spam/levélszemét mappát is nézd át:
      Kupon spam
      Gmail esetén, úgy érheted el, ha a képen látható Kategóriák feliratra húzod az egered, ekkor megjelenik egy Továbbiak menüpont is, erre kattints és megjelenik a Spam mappa is. Vagy gépeld be a keresőbe a következő kifejezést: in:spam.

Sajnos az általunk küldött email kiküldéstől számítva is eltelhet 24 óra mire megjelenik a te beérkezett leveleid közt. Ezt vedd figyelembe.
Amennyiben a fentiek ellenére sem találod a kuponodat vedd fel velünk a kapcsolatot az info@maikupon.hu e-mail címen.

vissza az előző oldalra vissza a főoldalra az oldal tetejére